Als alleen het beste goed genoeg is!!

Be-One 29er ATB met twee schades aan de schuine buis.

De Be-One op de foto hiernaast had twee flinke schades aan de onderzijde van de schuine buis. Zoals je op de onderste foto kan zien, zijn de schades groot nadat de gedélamineerde lagen carbon zijn verwijderd.

Op de volgende foto zijn de carbon plaatjes te zien die aan de binnenzijde van het frame zijn bevestigd, over de schadeplekken heen.

Met vacuüm worden nieuwe lagen UD carbon aangebracht om daarmee de sterkte en stijfheid van het frame terug te brengen.

De spuiter brengt het frame weer terug in originele staat.

Ook deze reparatie is uitgevoerd met standaard 5 jaar garantie.

Be-One 29er ATB met twee schades aan de schuine buis.
Be-One 29er ATB met twee schades aan de schuine buis.

Be-One29-er carbon schade bij Carbonherstel
De schade nadat alle gedélamineerde carbonlagen verwijderd zijn. De schade bleek op twee plaatsen te zitten.

Be-One 29er ATB met twee schades aan de schuine buis.

Be-One 29-er carbon schade bij Carbonherstel
Twee nieuwe carbon plaatjes zijn aan de binnenzijde over de twee schadeplekken bevestigd. Dit vormt de basis van het reparatieproces.

Be-One 29er ATB met twee schades aan de schuine buis.

Be-One 29-er carbon schade bij Carbonherstel
Onder vacuüm worden nieuwe lagen UD carbon aangebracht. de vacuümdruk zorgt voor een constante en gelijke druk waardoor.

Be-One 29er ATB met twee schades aan de schuine buis.

Be-One 29-er carbon schade bij Carbonherstel
Nadat de buis opnieuw is opgebouwd met het UD carbon, wordt het frame door de spuiter weer in oude staat hersteld.